Coördinator Customer Service [Netherlands]


 

$ads={1}

Over Stone & Bridges

Stone & Bridges is een snelgroeiende organisatie gevestigd in Amsterdam. Met een ambitieus en gemotiveerd team zijn we dagelijks bezig met het blij maken van de klanten van onze klanten. We bieden ze allerlei oplossingen op het gebied van Customer Service en Customer Experience. Denk hierbij aan consultancy, detachering, trainingen en volledige outsourcing. We focussen ons op A-brands in e-commerce die fashion en lifestyle producten verkopen. Denk hierbij aan merken als Patagonia, Daily Paper, SUIT SUIT, Denham, Veloretti en Tony's Chocolonely. We hebben de ambitie om binnen 5 jaar de grootste speler te zijn binnen onze niche. Kwaliteit staat daarbij voor ons voorop.

Over de rol

In deze rol ben je meewerkend coördinator. Dat houdt in dat jij dagelijks bezig met het beantwoorden van klantvragen via onze verschillende kanalen en daarnaast het merk waarop jij werkt coördineert op verschillende vlakken. Je onderhoudt dagelijks contact met onze opdrachtgevers waar nodig en pakt projecten op ter verbetering van de service en experience van onze klant. Denk hierbij aan projecten rondom retouren afhandeling, betalingsissues en logistieke cases. Ook zorg jij ervoor dat alle workflows, templates en FAQ's altijd up to date zijn. Ons klantcontact bestaat voor 90% uit mail, chat, Whatsapp en Instagram. De overige 10% komt het contact via telefoon binnen. Het werk is altijd gevarieerd omdat je altijd voor minstens twee merken aan de slag gaat.

Dit is wie je bent

· Je bent per direct full-time (40 uur p/w) beschikbaar, het liefst start je op 1 september.

· Je woont in de omgeving Amsterdam.

· Je hebt HBO werk en denkniveau of hoger.

· Je hebt minimaal 1 jaar ervaring in Customer Service.

· Je spreekt vloeiend Nederlands en Engels, Duits is een grote pré.

· Je bent een echte zelfstarter en kan goed zelfstandig werken.

· Je bent op zoek naar uitdaging en persoonlijke ontwikkeling.

· Je bent organisatorisch sterk met een eye for detail.

· Je krijgt er energie van om het voortouw te nemen.

· Je vindt het prima om minimaal 1x per week later te beginnen en tot 20:00 uur door te werken. Daarnaast werk je ook om de week op zaterdag, waarbij je op een andere werkdag vrij neemt.

Dit is wat je krijgt:

· Een jong, ambitieus en gedreven team dat ervan houdt om snel beslissingen te nemen.

· Je komt bij een organisatie werken waar we constant groeien en nieuwe toffe merken aan ons portfolio toevoegen.

· Veel ruimte voor eigen inbreng en creativiteit, waarbij je goed wordt begeleid in jouw verantwoordelijkheden.

· De mogelijkheid om 2x per jaar voor een periode van 6 weken in het buitenland remote te werken.

· Een salaris beginnend tussen de €2450,- en €2650,- bruto per maand inclusief vakantiegeld op basis van ervaring en de talen die je spreekt. Je salaris groeit naarmate je meer verantwoordelijkheden krijgt.

· Een hybride werkomgeving waar je 1 a 2 dagen per week vanuit huis kan werken.

· Een fijn kantoor aan het Erasmuspark, waar je heerlijk kan wandelen tijdens je lunchpauze.

· We hebben regelmatig teamuitjes, borrels en snack middagen.

Soort dienstverband: Fulltime, Vaste baan

Salaris: €2.450,00 - €2.650,00 per maand

Rooster:

  • Avondwerk
  • Dagdienst
  • ma-vr
  • Weekendbeschikbaarheid

Secundaire arbeidsvoorwaarden:

  • Extra vakantiedagen
  • Werk vanuit huis

Ervaring:

  • Klantenservice: 1 jaar (Vereist)

Taal:

  • Nederlands (Vereist)

Werklocatie: Hybrid remote in 1055 LR Amsterdam West

Verwachte startdatum: 01-09-2023

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال